Pracodawca:
Grafton Sp. Z o.o.
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta z branży piekarniczej, poszukujemy kandydatów do objęcia stanowiska International Key Account Manager. Administratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę). Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenie RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danychInformujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329
Zadania:
Twoje zadania:
- Pozyskiwanie nowych klientów na rynku zagranicznym (kanał nowoczesny ew. tradycyjny).
- Stały kontakt z klientem - dbałość o relacje (regularne wizytacje/spotkania/ rozmowy, akcje promocyjne, poszerzanie portfolio produktowego).
- Monitoring powierzonego rynku, przygotowanie prognoz sprzedażowych, analiz, raportów, kalkulacji, ofert, nadzór nad prawidłowym przygotowanie prób produktów.
- Przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowej.
- Koordynowanie procesu tworzenia nowych produktów z klientem oraz Działem Technologii i Rozwoju Produktu.
- Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem dokumentacji produktowej.
- Negocjowanie warunków handlowych i zapisów umów ramowych.
- Organizowanie wizyt klientów.
- Praca w godzinach 9:00-17:00 (ew. możliwa elastyczność).
- Wyjazdy służbowe 1-2 w miesiącu, udział w targach.
- Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon.
Wymagania:
Czego oczekujemy:
- Doświadczenie min. 4 lata w kanele nowoczesnym (sieci zagraniczne) w branży FMCG.
- Aktualne, dobre kontakty z kupcami z zagranicznych sieci/hurtowni z branży spożywczej umożliwiające efektywne pozyskanie klienta/rozbudowanie portfolio współpracy.
- Doświadczenie w negocjowaniu/ustalaniu długoterminowych warunków handlowych, umów ramowych etc.
- Znajomość standardowych zapisów umownych.
- Doświadczanie w przygotowaniu prognoz sprzedażowych, analiz i raportów oraz kalkulacji ofert.
- Doświadczenie w tworzeniu produktów na potrzeby klienta.
- Udokumentowane sukcesy w pozyskaniu klientów sieciowych.
- Znajomość/umiejętność weryfikacji, oceny „półki w powierzonym regionie i oczekiwań konsumentów.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1); mile widziany również język niemiecki.
- Wykształcenie wyższe.
- Prawo jazdy kat. B
- Samodzielność, zaangażowanie, otwartość na wyzwania, komunikatywność.
- Umiejętność budowania relacji z klientem, analityczność, nastawienie na wynik, umiejętność odnajdywania się w dynamicznym środowisku, własna inicjatywa.
Oferujemy:
Benefity:
- Opieka medyczna Medicover.
- Karta Medicover Sport.
- Ubezpieczanie na życie.
- Bony świąteczne.
- Szkolenia.
- Spotkania integracyjne.
- Pieczywo do porannej kawy/herbaty.
- Miejsce parkingowe.
O pracodawcy:
Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.
W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.
Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.
W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.