Informatyk w Dziale Wsparcia Użytkowników

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 25 kwietnia 2019. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
Warszawa
nie podano

Do zadań osoby, która dołączy do naszego zespołu będzie należało:

  • wsparcie IT pracowników firmy (Helpdesk, 2 linia),
  • monitorowanie i realizacja incydentów zgłaszanych przez użytkowników,
  • instalowanie i konfigurowanie aplikacji biurowych, programów użytkowych, klientów systemów korporacyjnych,
  • samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu komputerowego, telefonii komórkowej i stacjonarnej, aplikacji biurowych, systemów korporacyjnych.

Oczekujemy:

  • znajomości, w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania: środowiska Windows , obsługi urządzeń peryferyjnych, aplikacji biurowych, poczty elektronicznej, systemów antywirusowych, sprzętu telekomunikacyjnego i komputerowego oraz zagadnień sieciowych,
  • umiejętności szybkiego zdobywania informacji i rozwiązywania problemów informatycznych,
  • efektywnej organizacji pracy własnej, dokładności i odpowiedzialności w wykonywaniu zadań,
  • orientacji na klienta, odporności na stres i sytuacje konfliktowe,
  • wykształcenia min. średniego (profil techniczny) lub doświadczenia na podobnym stanowisku (dodatkowy atut),
  • mile widziani studenci zaoczni kierunków o profilu technicznym,
  • znajomość SAP, Archive Directory, SCCM mile widziana,
  • dyspozycyjności do wykonywania zadań (pon.-nd.), w systemie zmianowym (godz. 8-22),

Pracując z nami otrzymujesz:

  • wsparcie zespołu, na który zawsze możesz liczyć,
  • dofinansowanie do karty sportowej, programu opieki medycznej, wypoczynku,
  • możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych,
  • kontakt z nowoczesnymi technologiami.

Forma współpracy - umowa zlecenie.

Na aplikacje (CV) czekamy do dnia 25 kwietnia 2019.

Zapraszamy do udziału w rekrutacji.

Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×