CCIG
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center

Infolinia w branży lotniczej z j. hiszpańskim!

Rekrutacja zdalna
CCIG Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa zlecenie

CCIG Group to największa organizacja w branży Call and Contacts w Polsce. Dynamiczny rozwój firmy pozwala nam na rozszerzenie rynków o kolejne języki. Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby ze znajomością języka hiszpańskiego.

Konsultant Infolinii Lotniczej z j. hiszpańskim!


Zrób krok w kierunku rozwoju swojej kariery i zaaplikuj do nas już dziś.


Twoje zadania:

  • obsługa infolinii przychodzącej w tym spraw dotyczących terminów lotów i rezerwacji.
  • obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
  • obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej.

Wymagania:

  • język hiszpański na poziomie B2 lub wyższym,
  • otwartość i komunikatywność,
  • dyspozycyjność minimum 100h w godzinach pracy projektu (9.00 - 18.00 od pn-pt),
  • dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, chęć do pracy:)

Oferujemy w zamian

  • gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny,
  • dwie wypłaty w miesiącu,
  • elastyczny grafik,
  • pakiet szkoleń, które pozwolą Ci przygotować się do realizacji zadań,
  • rozwojową pracę międzynarodowym zespole,
  • możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
  • dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.
Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty