Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group. Jako największe Call Center w Polsce przygotujemy Cię do rozpoczęcia Twojej kariery zawodowej!
Do naszego zespołu w Rzeszowie poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Infolinii Technicznej.
Twoje obowiązki:
- Udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji,
- Odbieranie połączeń od klientów i pomoc w przypadku awarii, usterek, problemów technicznych,
- Informowanie o aktualnych produktach i usługach,
- Obsługa wewnętrznych systemów,
- Dbanie o pozytywny wizerunek naszego Kontrahenta.
Nasze oczekiwania:
- Dobra dykcja,
- Łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji, komunikatywność,
- Dobra i sprawna obsługa komputera,
- Chęć do rozwoju i nauki,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dyspozycyjność na 130-160 godzin w miesiącu,
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 na czas pakietu wdrożeniowego.
Co oferujemy?
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - działamy od wielu lat.
- Elastyczny, indywidualny grafik - pracujemy 7 dni w tygodniu w godzinach 6-22,
- Długofalową współpracę - chcemy, żebyś został z nami na dłużej!
- Pomoc na każdym etapie współpracy, pakiet szkoleń podnoszących kompetencje,
- Możliwość awansu już po 3 miesiącach współpracy,
- Wygodne biuro w samym centrum Rzeszowa,
- Konkursy z nagrodami, odpoczynek w czasie przerw w naszym chill roomie,
- Karty rabatowe do znanych miejsc w Rzeszowie.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta - aplikuj, a my udzielimy Ci więcej szczegółów.