Studencie!
Poszukujesz pracy, w której mógłbyś zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta, rozwinąć swoje umiejętności interpersonalne oraz pracować w zgranym zespole?
Zapraszamy Cię do współpracy przy projekcie jednej z największych marek odzieżowych w Europie.
Dołącz do nas już dziś!
 
Co będzie należało do Twoich zadań?
- odbieranie połączeń przychodzących oraz maili od klientów,
 - udzielanie informacji na temat dostępnych produktów i promocji,
 - udzielanie informacji na temat zamówień,
 - przyjmowanie zgłoszeń dotyczących reklamacji,
 - procesowanie reklamacji i zwrotów,
 - informowanie o programie lojalnościowym.
 
Czego od Ciebie wymagamy?
- wysokiej kultury osobistej,
 - cierpliwości, chęci udzielenia pomocy klientowi,
 - dyspozycyjności przynajmniej 100h w miesiącu w godzinach pracy projektu: pn-sb 9.00-20.00.
 - pozytywnego nastawienia do pracy.
 
Co oferujemy Ci w zamian?
- stałe wynagrodzenie godzinowe,
 - dodatkowe bonusy za jakość i produktywność,
 - całkowity pakiet szkoleń, które przygotują Cię do samodzielnej pracy,
 - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym,
 - możliwość awansu w strukturze organizacji,
 - swobodny dress-code,
 - owoce w każdy czwartek,
 - przyjazna atmosfera.