Studencie!
Poszukujesz pracy, w której mógłbyś zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta, rozwinąć swoje umiejętności interpersonalne oraz pracować w zgranym zespole?
Zapraszamy Cię do współpracy przy projekcie jednej z największych marek odzieżowych w Europie.
Dołącz do nas już dziś!
Co będzie należało do Twoich zadań?
- odbieranie połączeń przychodzących oraz maili od klientów,
- udzielanie informacji na temat dostępnych produktów i promocji,
- udzielanie informacji na temat zamówień,
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących reklamacji,
- procesowanie reklamacji i zwrotów,
- informowanie o programie lojalnościowym.
Czego od Ciebie wymagamy?
- wysokiej kultury osobistej,
- cierpliwości, chęci udzielenia pomocy klientowi,
- dyspozycyjności w godzinach pracy projektu: pn-sb 9.00-20.00.
- pozytywnego nastawienia do pracy.
Co oferujemy Ci w zamian?
- stałe wynagrodzenie godzinowe,
- dodatkowe bonusy za jakość i produktywność,
- całkowity pakiet szkoleń, które przygotują Cię do samodzielnej pracy,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym,
- możliwość awansu w strukturze organizacji,
- swobodny dress-code,
- owoce w każdy czwartek,
- przyjazna atmosfera.