Grupa CCIG to największa grupa Call Center w Polsce. Ciągły rozwój firmy pozwala nam na zdobywanie nowych klientów.
Aktualnie do lokalizacji w Warszawie poszukujemy osób, które znają język rosyjski, chciałyby rozpocząć pracę na Infolinii przychodzącej i zdobyć doświadczenie w branży Call Center.
Praca od zaraz!
Do Twoich zadań należeć będą:
- Obsługa połączeń i maili od klientów,
- informowanie o produktach producenta,
- pomoc techniczna związana z obsługą zakupionego przez klienta sprzętu,
- informowanie o procedurze reklamacyjnej.
Czego wymagamy?
- Dyspozycyjności przynajmniej 40h miesięcznie (projekt pracuje od 8.30 - 19.00 pn - pt, możliwość dopasowania grafiku do swoich zajęć),
- zaangażowania w powierzone obowiązki,
- chęć pomocy klientom,
- pozytywnego nastawienia i chęci zdobycia doświadczenia.
Co oferujemy w zamian?
- Stałe wynagrodzenie,
- możliwość dostosowania grafiku do swoich zajęć,
- pełne szkolenie umożliwiające samodzielną pracę,
- pracę zdalną po okresie wdrożeniowym,
- możliwość awansu w strukturze firmy,
- miłą atmosferę i swobodny dress - code.