Grupa CCIG to największa grupa Call Center w Polsce. Ciągły rozwój firmy pozwala nam na zdobywanie nowych klientów.
Aktualnie do lokalizacji w Warszawie poszukujemy osób, które znają język rosyjski, chciałyby rozpocząć pracę na Infolinii przychodzącej i zdobyć doświadczenie w branży Call Center.
Praca od zaraz!
Do Twoich zadań należeć będą:
- Obsługa połączeń i maili od klientów,
 - informowanie o produktach producenta,
 - pomoc techniczna związana z obsługą zakupionego przez klienta sprzętu,
 - informowanie o procedurze reklamacyjnej.
 
Czego wymagamy?
- Dyspozycyjności przynajmniej 40h miesięcznie (projekt pracuje od 8.30 - 19.00 pn - pt, możliwość dopasowania grafiku do swoich zajęć),
 - zaangażowania w powierzone obowiązki,
 - chęć pomocy klientom,
 - pozytywnego nastawienia i chęci zdobycia doświadczenia.
 
Co oferujemy w zamian?
- Stałe wynagrodzenie,
 - możliwość dostosowania grafiku do swoich zajęć,
 - pełne szkolenie umożliwiające samodzielną pracę,
 - pracę zdalną po okresie wdrożeniowym,
 - możliwość awansu w strukturze firmy,
 - miłą atmosferę i swobodny dress - code.