Czas na wolne i czas na pracę - z nami możesz połączyć studia z aktywnością zawodową.Szukamy osób dla których rozwój to element życia, które poszukują wyzwań i poszerzają swoje horyzonty.
Projekt:Infolinia Obsługowa(połączenia przychodzące, realizacja zgłoszeń e-mail, rozmowy w formie czatu).
Stanowisko:Telefoniczny doradca klienta.
Twoje zadania:
- odbieranie połączeń przychodzących od klientów dot. kwestii obsługowych np. zapytanie o zasady zwrotów/reklamacji, dostępności produktu, realizacji zamówienia internetowego itp.,
- udzielanie odpowiedzi na pytania i pomoc,
- dbanie o pozytywny wizerunek naszego Kontrahenta.
Nasze oczekiwania:
- mile widziany status osoby uczącej się,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
- dyspozycyjność do pracy min. 25 godzin w tygodniu,
- zaangażowanie, szybkość przyswajania wiedzy, chęci do pracy i zdobywania nowych doświadczeń,
- możliwość wzięcia udziału w ośmiodniowym pakiecie wdrożeniowym.
Oferta dla Ciebie:
- wypłatę dwa razy w miesiącu (podstawa wynagrodzenia + premia zależna od wyników w pracy),
- elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień - możliwość dostosowania pracy do innych zobowiązań,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy zakończony Certyfikatem,
- realne możliwości awansu i rozwoju w strukturach firmy,
- pracę wśród młodego i energicznego zespołu, na pewno się w nim odnajdziesz.
Chętnie Cię poznamy więc jeśli ogłoszenie Cię zainteresowało to zapraszamy do aplikowania.