Jesteśmy największą firmą z branży call i contact center w Polsce, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. To dzięki nim możemy być coraz lepsi każdego dnia. Jeśli znasz język hiszpański, chcesz rozwijać swoje umięjętności, chcesz pracować w młodym, międzynarodowym zespole wyślij do nas swoją aplikację!
Twoje zadania:
- odpowiedzi na zapytania klientów w języku hiszpańskim oraz polskim,
- obsługa mailowa reklamacji.
Wymagamy:
- znajomości języka hiszpańskiego na poziomie B2/C1,
- rzetelności, odpowiedzialności, samodzielności,
- otwartości, cierpliwości i skrupulatności,
- chęci do pracy.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie za każdą godzinę pracy,
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- możliwość pracy zdalnej po szkoleniu i miesięcznym okresie wdrożeniowym,
- pełny pakiet szkoleń, który przygotuje Cię do pracy na projekcie,
- pełne wsparcie kadry managerskiej,
- jasno określona ścieżka kariery w strukturze firmy,
- pracę w międzynarodowym młodym środowisku,
- miłą atmosferę, spotkania w chill roomie,
- możliwość pracy ze znajomymi!