CCIG
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 16 września 2021. Zobacz aktualne

Infolinia - Obsługa klienta w języku hiszpańskim (Warszawa)

Rekrutacja zdalna
CCIG Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż

Jesteśmy największą firmą z branży call i contact center w Polsce, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. To dzięki nim możemy być coraz lepsi każdego dnia. Jeśli znasz język hiszpański, chcesz rozwijać swoje umięjętności, chcesz pracować w młodym, międzynarodowym zespole wyślij do nas swoją aplikację!


Twoje zadania:

- odpowiedzi na zapytania klientów w języku hiszpańskim oraz polskim,

- obsługa mailowa reklamacji.


Wymagamy:

- znajomości języka hiszpańskiego na poziomie B2/C1,

- rzetelności, odpowiedzialności, samodzielności,

- otwartości, cierpliwości i skrupulatności,

- chęci do pracy.


Oferujemy:

- atrakcyjne wynagrodzenie za każdą godzinę pracy,

- pracę w pełnym wymiarze godzin,

- możliwość pracy zdalnej po szkoleniu i miesięcznym okresie wdrożeniowym,

- pełny pakiet szkoleń, który przygotuje Cię do pracy na projekcie,

- pełne wsparcie kadry managerskiej,

- jasno określona ścieżka kariery w strukturze firmy,

- pracę w międzynarodowym młodym środowisku,

- miłą atmosferę, spotkania w chill roomie,

- możliwość pracy ze znajomymi!