Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej firmy w branży Call i Contact Center w Polsce.
Jeśli poszukujesz pracy, w której będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne w gronie specjalistów to zaaplikuj do nas już dziś!
Obecnie dla naszego Klienta, jednej z najszybciej rozwijających się linii lotniczych, poszukujemy osób do obsługi Infolinii.
Twoje zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji mailowej w j.włoskim;
- Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów;
- Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej;
- Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach;
- Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej;
- Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.
Wymagania:
- Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 lub wyższym;
- Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie B2 (niezbędna do uczestnictwa we wdrożeniu);
- Umiejętność pracy pod presją czasu i szukania samodzielnie rozwiązań;
- Dyspozycyjność minimum 100h miesięcznie w godzinach pracy projektu (projekt pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-18:00);
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
- Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy w zamian:
- Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + atrakcyjny system premiowy;
- Pakiet wdrożeń, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań;
- Możliwość awansu w strukturze CCIG;
- Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
- Wsparcie zespołu trenerów oraz doświadczonej kadry managerskiej,
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
- Owocowe czwartki;
- Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.