Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej firmy w branży Call i Contact Center w Polsce.
Jeśli poszukujesz pracy, w której będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne w gronie specjalistów to zaaplikuj do nas już dziś!
Obecnie dla naszego Klienta, jednej z najszybciej rozwijających się linii lotniczych, poszukujemy osób do obsługi Infolinii.
Twoje zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji mailowej w j.włoskim;
 - Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów;
 - Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej;
 - Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach;
 - Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej;
 - Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.
 
Wymagania:
- Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 lub wyższym;
 - Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie B2 (niezbędna do uczestnictwa we wdrożeniu);
 - Umiejętność pracy pod presją czasu i szukania samodzielnie rozwiązań;
 - Dyspozycyjność minimum 100h miesięcznie w godzinach pracy projektu (projekt pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-18:00);
 - Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
 - Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
 
Oferujemy w zamian:
- Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + atrakcyjny system premiowy;
 - Pakiet wdrożeń, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań;
 - Możliwość awansu w strukturze CCIG;
 - Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
 - Wsparcie zespołu trenerów oraz doświadczonej kadry managerskiej,
 - Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
 - Owocowe czwartki;
 - Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.