CCIG Group Sp. z o.o.
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 8 sierpnia 2021. Zobacz aktualne

Infolinia Linii Lotniczych - język rumuński

Rekrutacja zdalna

CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rumuńskim.


Do Twoich zadań należeć będzie:

- obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów w języku rumuńskim

- informowanie klientów na temat dostępnych lotów, regulaminu itp,

- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji.


Wymagania:

- znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1 lub wyższym,

- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość.

- dostępność w godzinach 9.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku.


Oferujemy Ci w zamian:

- atrakcyjne wynagrodzenie,

- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00,

- pakiet szkoleń, które przygotują Cię do samodzielnej pracy,

- możliwość rozwoju w strukturze firmy,

- pracę z najlepszymi w międzynarodowym środowisku.

Podobne oferty

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij