CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rumuńskim.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów w języku rumuńskim
- informowanie klientów na temat dostępnych lotów, regulaminu itp,
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji.
Wymagania:
- znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1 lub wyższym,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość.
- dostępność w godzinach 9.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku.
Oferujemy Ci w zamian:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00,
- pakiet szkoleń, które przygotują Cię do samodzielnej pracy,
- możliwość rozwoju w strukturze firmy,
- pracę z najlepszymi w międzynarodowym środowisku.