CCIG
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center

Infolinia Linii Lotniczych - język rumuński

Rekrutacja zdalna
CCIG Warszawa
Nie podano
Praca

CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rumuńskim.


Do Twoich zadań należeć będzie:

- obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów w języku rumuńskim

- informowanie klientów na temat dostępnych lotów, regulaminu itp,

- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji.


Wymagania:

- znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1 lub wyższym,

- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość.

- dostępność w godzinach 9.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku.


Oferujemy Ci w zamian:

- atrakcyjne wynagrodzenie,

- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00,

- pakiet szkoleń, które przygotują Cię do samodzielnej pracy,

- możliwość rozwoju w strukturze firmy,

- pracę z najlepszymi w międzynarodowym środowisku.