Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
CCIG GROUP to wyjątkowa organizacja działająca na rynku call & contact center w kilkunastu oddziałach w Polsce. Dołącz do zespołu najlepszych specjalistów i sprawdź co możesz zyskać na współpracy z nami.Do naszej lokalizacji w Warszawie poszukujemy osób chcących zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta w branży motoryzacyjnej.
Specjalista ds. Obsługi Klienta branży motoryzacyjnej!
Twoim zadaniem będzie:
- przeprowadzanie rozmów telefonicznych na infolinii przychodzącej,
- przeprowadzanie rozmów wychodzących (obsługa leadów),
- obsługa mailowa zgłoszeń,
- obsługa live-chat,
- informowanie o dostępnych produktach i serwisie,
- przekierowywanie zgłoszeń do odpowiednich działów,
- monitorowanie danych, a także wprowadzanie ich do systemu,
- nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem,
- Doświadczenie lub zainteresowanie branżą motoryzacyjną będzie dodatkowym atutem.
Wymagamy:
- samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,
- otwartości i komunikatywności,
- dyspozycyjności minimum ok. 30h tygodniowo w trakcie godzin pracy projektu (pn-pt 9.00 - 20.00, sb - 9.00 - 14.00),
- wysokiej kultury osobistej i nastawienia na pomoc klientowi,
- umiejętności współdziałania w zespole.
Mile widziane osoby z przyjemnym głosem i dobrą dykcją.
Oferujemy:
- stałe wynagrodzenie + dodatkowy system premiowy,
- pakiet szkoleń, który w pełni przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- w późniejszym etapie możliwość pracy hybrydowej,
- elastyczny grafik,
- swobodny dress-code, owocowe czwartki, karta rabatowa, sala relaksu,
- praca w przyjaznej atmosferze.