Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
CCIG GROUP to wyjątkowa organizacja działająca na rynku call & contact center w kilkunastu oddziałach w Polsce. Specjalizuje się w wielokanałowej komunikacji biznesu z klientem końcowym. Współpracujemy z jedną z największych firm zajmujących się assistance w Polsce. Dołącz do zespołu najlepszych specjalistów i sprawdź co możesz zyskać na współpracy z nami. Obecnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista Infolinii Assistance!
Twoim głównym zadaniem będą:
- przyjmowanie zgłoszeń awarii i wypadków drogowych,
- przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli niesprawnych pojazdów drogowych,
- organizacja dodatkowych świadczeń, t.j.: samochody zastępcze, noclegi w Polsce oraz za granicą, transport naprawionego pojazdu, taxi, etc.,
- pośredniczenie w kontakcie z autoryzowanymi serwisami.
Czego wymagamy?
- umiejętności pracy w zespole,
- podzielności uwagi (pracujemy na kilku aplikacjach jednocześnie),
- umiejętności szukania rozwiązania, wyszukiwania niezbędnych informacji,
- umiejętności szybkiego reagowania na potrzeby klienta,
- łatwości nawiązywania pozytywnych relacji, wysokiej kultury osobistej,
- dyspozycyjności 4-5 dni w tygodniu w systemie zmianowym (projekt pracuje w godzinach 7.00 - 20.00) + 1 weekend w ciągu miesiąca,
- gotowości do pracy w święta będzie dodatkowym atutem.
Mile widziane doświadczenie w branży Call Center i znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy w zamian:
- stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy bonus motywacyjny,
- pakiet wdrożeniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- możliwość rozwoju w strukturze firmy,
- współpraca z zespołem doświadczonych specjalistów,
- możliwość pracy hybrydowej w kolejnym etapie po okresie wdrożeniowym,
- swobodny dress-code, owocowe czwartki, praca w przyjaznej atmosferze.