Jesteśmy jedną z czołowych agencji mediowych na polskim rynku. Jacy jesteśmy? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jako globalna sieć jesteśmy po prostu różnorodni. I z tej różnorodności czerpiemy swoją siłę. Mamy unikalne pasje, oryginalne talenty i swoje wewnętrzne przekonania. Razem tworzymy całkiem udaną, choć szczególną, bo międzynarodową rodzinę. W rodzinie Havas przekonani jesteśmy jednak do jednego każdy zasługuje na to, by pokazać się z jak najlepszej strony.
Dołącz do nas! Aktualnie szukamy osoby na stanowisko HR Assistant.
Zadania, jakie chcemy Ci powierzyć:
- Wsparcie zespołu w procesach rekrutacyjnych: redagowanie oraz publikacja ogłoszeń, preselekcja aplikacji i umawianie spotkań z kandydatami
- Poszukiwanie kandydatów przy wykorzystaniu różnych źródeł i metod
- Koordynacja procesu onboardingu dla nowych pracowników
- Wsparcie w organizacji szkoleń
- Przygotowywanie raportów i prezentacji na potrzeby działu HR
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- Interesują Cię tematy związane z rekrutacją, szkoleniami, Employer Brandingiem
- Jesteś osobą komunikatywną i z łatwością nawiązujesz relacje
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
- Lubisz planować i ustalać priorytety
Dołączając do naszego zespołu możesz liczyć na:
- Płatny staż z nastawieniem na długofalową współpracę
- Rozwój w wewnętrznym zespole HR pod okiem doświadczonego mentora
- Wyjątkową, rodzinną atmosferę pracy w globalnej firmie, w której możesz mieć wpływ na jej rozwój
- Pracę w międzynarodowym środowisku. Wymianę wiedzy z zagranicznymi oddziałami Havas, które działają na ponad 120 rynkach na świecie
- Szkolenia w ramach autorskiej platformy Havas University
- Atrakcyjny pakiet benefitów: opiekę medyczną, kartę Multisport, dofinansowanie nauki języka angielskiego, dostęp do platformy kafeteryjnej, ubezpieczenie grupowe, masaże w biurze, hybrydowy tryb pracy, elastyczne godziny i inne :)