Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.
W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.
Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.
W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.
>
Główne zadania:
- prowadzenie działań w ramach księgi głównej oraz przygotowywanie cyklicznych raportów,
- weryfikowanie i księgowanie faktur, uzgadnianie kont, obsługa rachunkowości bankowej,
- analiza i dokumentowanie rachunków, uzgadnianie transakcji finansowych,
- aktywny udział w procesach zamknięcia miesiąca w ramach księgi głównej,
- wsparcie w przygotowywaniu danych do sprawozdań zgodnie ze standardami IFRS,
- współpraca z innymi działami,
- udział w projektach wewnętrznych związanych m.in. z procesami automatyzacji i standaryzacji.
>
Wymagania:
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w dziale księgowym, mile widziane w RtR/GL
- wiedza księgowa i procesowa poparta doświadczeniem, praktyczna znajomość standardów IFRS,
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie min. B2,
- doświadczenie w pracy z narzędziami Ms Office oraz systemami ERP (mile widziany SAP),
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność komunikacji, rzetelność, nastawienie na rozwiązywanie trudności, terminowość.
>
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- elastyczne godziny pracy,
- środowisko hybrydowe (50/50 biuro i HO)
- premia roczna,
- opieka medyczna,
- ZFŚS,
- ubezpieczenie na życie,
- kafeteria benefitów,
- karta sportowa,
- rozwój zawodowy,
- dofinansowanie do kursów i szkoleń,
- darmowy parking.
>