Oczekujemy od Ciebie:
- Znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie 
- Wiedzy technicznej z zakresu sprzętu elektronicznego
- Sprawnego wykorzystywania pakietu MS Office w szczególności Excel
- Myślenia analitycznego i proaktywnego podejścia w poszukiwaniu rozwiązań
- Zrozumienia potrzeb klienta zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego
- Dobrej organizacji swojego czasu pracy
Do Twoich obowiązków, będzie należało:
- Współpraca z autoryzowanymi serwisami zewnętrznymi, dystrybucjami oraz producentami
- Wsparcie pracowników w rozwiązywaniu problemów związanych z realizacją zleceń serwisowych
- Analiza problemów oraz ścisła współpraca z działem jakości w celu wprowadzania ulepszeń procesowych
- Obsługa wycen kosztów serwisowych
Co zyskujesz pracując z nami?
- Ludzi pełnych pasji i zaangażowania, którzy lubią dzielić się wiedzą 
- Dostęp do nowoczesnych technologii 
- Możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje 
- Miejsce pracy to Częstochowa, Kraków lub zdalnie