E-commerce Project Manager - elektronika użytkowa

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 8 listopada 2020. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
nie podano
Kraków
Będziesz zajmować się:
  • rozwojem sklepów e-commerce w Polsce oraz w Europie z odpowiednią optymalizacją oraz dostosowaniem do danego rynku
  • właściwym funkcjonowaniem platformy zakupowej i jej zawartością
  • optymalizacją strony e-commerce i procesów sprzedaży
  • efektywnym zarządzaniem rozwojem i ciągłym udoskonalaniem kanału sprzedaży on-line
  • tworzeniem i zarządzaniem UX i UI w celu zapewnienia najwyższej jakości doświadczeń Klientów i ich zaangażowania
  • zarządzaniem online marketingiem (SEM, SEO, etc.): dobór, koordynacja i aktywna współpraca z podmiotami świadczącymi usługi reklamowe i marketingowe (m.in agencje SEM, SEO, Sieci afiliacyjne, Blogi itp.)
  • projektowaniem procesów związanych z obsługą Klienta oraz ścieżką zakupową na poszczególnych rynkach
  • wsparciem projektowania procesów łączących usługi mobilne i kanały www
  • przygotowywaniem analiz, raportów, prognoz związanych z funkcjonowaniem e-sklepu
  • analizą rynku e-commerce i przygotowywaniem rekomendacji do wprowadzenia
  • budowaniem zespołu specjalistów w zakresie e-commerce dedykowanych na poszczególne rynki
  • projektowaniem procesów nowych usług/rozwiązań
  • analizą oraz rozwojem UVP
  • nadzorem nad regulaminami sklepów we współpracy z działem prawnym
Aplikuj, jeśli:
  • bardzo dobrze znasz rynek elektroniki użytkowej, lubisz elektronikę użytkową i wiesz, że będziesz się dobrze czuł/a pracując w tej branży – to dla nas bardzo ważne kryterium
  • bardzo dobrze znasz rynek e-commerce
  • masz doświadczenie w optymalizacji strony e-commerce w Polsce oraz zagranicą
  • masz doświadczenie w prowadzeniu projektów
  • potrafisz analizować raporty dotyczące runku e-commerce oraz wdrażać na ich podstawie najlepsze rozwiązania
  • rozumiesz UX, CRO, procesy technologiczne związane z działaniem platformy e-commerce i integracjami z zewnętrznymi systemami (najlepiej Presta)
  • znasz narzędzia marketingu digitalowego (Google AdWords, Google Analytics, SEM/SEO, Marketing Automation, Business Facebook etc.)
  • potrafisz kreować LTV Klienta, analizować i kreować lejek sprzedażowy
  • potrafisz szybko adaptować projekt do zmieniających się warunków biznesowych na rynku e-commerce
  • masz rozwiniętą umiejętność planowania oraz priorytetyzacji zadań
  • umiesz pracować z Jira/Confluence
  • posługujesz się językiem angielskim przynajmniej na poziomie B2, a najlepiej biegle
Oferujemy:
  • umowę o pracę lub umowa zlecenie
  • wyzwania, ciekawe zadania, szeroki wachlarz technologii
  • możliwość udziału w zaawansowanych technologicznie projektach i szansę szybkiego wykazania swoich umiejętności
  • przyjazną atmosferę i komfortowe warunki pracy
  • prywatną opiekę medyczną, MultiSport, ubezpieczenie na życie (dofinansowanie)