Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej grupy w branży Call Center w Polsce.
Poszukujesz nietuzinkowej pracy, w której będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności językowe? Zrób krok w stronę swojej kariery i dołącz do naszego zespołu. Stań się specjalistą ds. Obsługi Klienta z j.angielskim oraz j.włoskim!
Jakie zadania czekają na Ciebie?
- pisemna komunikacja z Klientem poprzez kanały typu live-chat,
- odpowiadanie na pytania dotyczące rozkładu czy przebiegu lotów, a także wszelkie pytania związane z bagażem, dokumentami i podróżą,
- przekazywanie pasażerom informacji na temat zmian związanych z rozkładem lotów,
- wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.
Czego oczekujemy?
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2,
- znajomości języka włoskiego na poziomie B2,
- umiejętności pracy pod presją i szukania rozwiązań,
- dyspozycyjności min 100h miesięcznie (projekt pracuje w godzinach 09:00-18:00 7 dni w tygodniu)
- umiejętności szybkiego pisania na klawiaturze,
- dokładności, precyzji i dbałości o szczegóły,
Co oferujemy?
- stałe wynagrodzenie,
- szkolenie wstępne, które umożliwi Ci bezstresowy start na projekcie,
- możliwość rozwoju w ramach struktury CCIG,
- wsparcie ze strony trenerów oraz wykwalifikowanego zespołu specjalistów,
- dodatkowe benefity t.j.: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, ubezpieczenie medyczne,
- karta zniżkowa do pobliskich knajpek, świeże owoce w każdy czwartek, swobodny dress code, biblioteczka oraz strefa relaksu.