Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz się rozwijać? A może zależy Ci na stabilności zatrudnienia i umowie o pracę? To może być Twoja szansa na zdobycie doświadczenia w branży bankowej.
Obecnie poszukujemy osób do Contact Center Banku, które jest zlokalizowane w centrum Wrocławia.
Naszym Klientem jest Bank, który koncentruje swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, przede wszystkim dzięki profesjonalnej i rzetelnej obsłudze. I takich ludzi chce mieć również w swoim zespole obsługi telefonicznej.
Opis stanowiska
Twoja praca będzie polegać na telefonicznym kontakcie z klientami banku. Możesz się spodziewać zadań takich jak:
Dołączając do firmy przejdziesz przez 2-tygodniowe płatne szkolenie - poznasz ofertę banku i procedury działania w różnych sytuacjach, z którymi mogą zgłaszać się klienci.
Wymagania
Szukamy osób, które spełniają poniższe kryteria:
Oferujemy
Pracując na tym stanowisku możesz wybrać na jaką część etatu chcesz pracować - ½, ¾ lub pełen etat.
Będziesz pracować na zmiany w godzinach 8-22 i mieć wpływ na ustalany grafik.
Ta oferta jest dla Ciebie interesująca? Wypełnij formularzw naszym systemie i dołącz CV, a my odezwiemy się do Ciebie w ciągu kilku dni i przeprowadzimy rozmowę rekrutacyjną.
Pamiętaj, że będziemy rozpatrywać tylko osoby, które zaaplikują przez system.
Masz dodatkowe pytania? Nasz Project Coordinator Klaudia Dara (klaudia.dara@talentplace.pl), która odpowiada za ten projekt, z pewnością odpowie na wszystkie wątpliwości.