Jako student potrzebujesz:
- pieniędzy na czesne (w przypadku trybu zaocznego) comiesięczne wydatki,
- elastycznych godzin pracy,
- realnych możliwości awansu zawodowego,
- cennego doświadczenia,
- regularnych wpływów na konto.
Mówisz i masz!
Zadania:
- telefoniczna obsługa klientów - wysoka kultura osobista jest tutaj niezbędna,
- badanie potrzeb klientów, dobieranie najlepszych oferty, informowanie o aktualnych promocjach, rabatach oraz dostępnym sprzęcie i akcesoriach.
Wymagania:
- aktywny status ucznia lub studenta,
- dyspozycyjność w godz. 8:00-21:00,
- sprawna obsługa komputera oraz internetu,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- komunikatywność i nastawienie na budowanie dobrych relacji z Klientami.
WYPŁATA - 2 razy w miesiącu! Tego nie znajdziesz w innych firmach.
Stawiamy na rozwój. Otrzymasz nie tylko niezbędne szkolenia przygotowawcze związane z ofertą, lecz także możliwość awansu jako Kadra Zarządzająca lub Szkoleniowa - i to już po 3 miesiącach pracy!