Wymagania
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze przedsiębiorstw segmentu medium (20-60 mln obrotu rocznie) realizacji zadań wynikających z operacyjnego i przychodowego planu sprzedaży Departamentu przygotowywaniu aplikacji kredytowych i ich prezentowaniu na komitetach kredytowych koordynowaniu bieżącej współpracy pomiędzy klientami własnego portfela, a pracownikami innych obszarów działalności Banku współpracy z ekspertami innych jednostek bankowych, w tym z obszaru ryzyka dbałości o najwyższe standardy obsługi klienta Jeśli jesteś osobą, która:
posiada minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze Klientów Korporacyjnych ma wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, bankowość, ekonomia lub pokrewne) bardzo dobrze zna zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw jest zorganizowana i potrafi pracować według priorytetów ma wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (w tym umiejętność perswazji i negocjacji) swobodnie nawiązuje kontakty biznesowe rozumie realia swoich klientów i potrafi dostosowywać ofertę do ich potrzeb jest nastawiona na realizację celów oraz pracę zespołową posiada motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy Oferujemy
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę realne możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o indywidualne ścieżki awansów atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji profesjonalne szkolenie wprowadzające i rozwijające kompetencje dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe)