Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze przedsiębiorstw segmentu medium (20-60 mln obrotu rocznie)realizacji zadań wynikających z operacyjnego i przychodowego planu sprzedaży Departamentuprzygotowywaniu aplikacji kredytowych i ich prezentowaniu na komitetach kredytowychkoordynowaniu bieżącej współpracy pomiędzy klientami własnego portfela, a pracownikami innych obszarów działalności Bankuwspółpracy z ekspertami innych jednostek bankowych, w tym z obszaru ryzykadbałości o najwyższe standardy obsługi klientaWymagania
Jeśli jesteś osobą, która:
posiada minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze Klientów Korporacyjnychma wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, bankowość, ekonomia lub pokrewne)bardzo dobrze zna zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstwjest zorganizowana i potrafi pracować według priorytetówma wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (w tym umiejętność diagnozowania, uświadamiania potrzeb i negocjacji)swobodnie nawiązuje kontakty biznesowerozumie realia swoich klientów i potrafi dostosowywać ofertę do ich oczekiwańjest nastawiona na realizację celów oraz pracę zespołowąposiada motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzyOferujemy
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęrealne możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o indywidualne ścieżki awansówatrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizjiprofesjonalne szkolenie wprowadzające i rozwijające kompetencjedofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe)