Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej firmy w branży Call i Contact Center w Polsce.
Studencie, studentko!
Jeśli poszukujesz pracy, którą z łatwością pogodzisz z nauką to oferta idealna dla Ciebie!Obecnie dla naszego Klienta, jednej z najszybciej rozwijających się linii lotniczych, poszukujemy osób na stanowisko:
Twoje zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji mailowej w j.włoskim oraz polskim;
- Przekazywanie pasażerom informacji dotyczących rozkładu lotów;
- Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej;
- Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach;
- Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej;
- Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.
Wymagania:
- Język włoski na poziomie B2 lub wyższym;
- Język polski na poziomie C1 lub wyższym;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i szukania samodzielnie rozwiązań;
- Dyspozycyjność minimum 120h miesięcznie w godzinach pracy projektu (infolinia w j. polskim i j.włoskim pracuje pn-pt 9.00 - 18.00);
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
- Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy:
- Gwarantowaną stawkę za każdą przepracowaną godzinę + atrakcyjny system premiowy;
- Dwie wypłaty w miesiącu;
- Dodatkowe benefity: Karta Multisport, Ubezpieczenie medyczne, Ubezpieczenie grupowe;
- Pakiet wdrożeń, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań;
- Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
- Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu;
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
- Dostęp do biblioteczki, sali relaksu, karty rabatowej oraz owocowe czwartki.
Nie czekaj! Aplikuj i już teraz rozpocznij swoją przygodę z największym Call Center w Polsce!