Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group.
CCIG GROUP to największa firma w branży Call i Contact Center w Polsce. Obecnie dla naszego Klienta, jednej z najszybciej rozwijających się linii lotniczych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Twoje zadania:
- Obsługa infolinii (połączenia przychodzące),
- Przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów,
- Obsługa korespondencji mailowej,
- Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
- Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży,
- Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach,
- Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
- Wsparcie klienta w oficjalnej korespondencji.
Wymagania:
- Język angielski na poziomie B2 lub wyższym,
- Język polski na poziomie komunikatywnym - niezbędny do uczestnictwa we wdrożeniu,
- Otwartość i komunikatywność,
- Umiejętność pracy pod presją i szukania rozwiązań,
- Dyspozycyjność minimum 100h w godzinach pracy projektu (projekt pracuje 24h/7),
- Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, chęć do pracy:)
Oferujemy w zamian:
- Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny,
- Pakiet szkoleń, które pozwolą Ci przygotować się do realizacji zadań,
- Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole,
- Wsparcie trenera oraz doświadczonego zespołu,
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
- Dodatkowe benefity w postaci: karty Multisport, ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego,
- Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.