Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group, jako największe Call Center w Polsce przygotujemy Cię do rozpoczęcia Twojej kariery zawodowej!
W związku z startem nowego projektu poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta Infolinii Obsługowej oraz Live Chat.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Odbieranie połączeń przychodzących,
- Obsługa live chat, prowadzenie korespondencji z Klientami,
- Obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami,
- Wspieranie Klientów, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na ich pytania w sprawach technicznych,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- Dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów.
Nasze oczekiwania:
- Umiejętność obsługi komputera,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Zaangażowanie i chęć do pracy,
- Swoboda w wypowiadaniu się,
- Odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Komunikatywność,
- Wysoka kultura osobista,
- Mile widziany status studenta zaocznego,
- Dyspozycyjność na 130-160 godzin w miesiącu,
- Dyspozycyjność do pracy od 13 lutego.
Oferujemy:
- Stałe wynagrodzenie godzinowe - 22,80 brutto,
- Wypłatę 2 razy w miesiącu,
- Atrakcyjny system premiowy,
- Długofalową współpracę,
- Elastyczne godziny pracy
- Praca w godzinach 6.00-22.00- grafik ustalany indywidualnie,
- Możliwość pracy w weekendy,
- Profesjonalny pakiet wdrożeniowy z zakresu obsługi klienta i obsługi programów,
- Wsparcie na każdym etapie kariery przez doświadczoną kadrę menadżerską,
- Intensywny rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta,
- Praca w samym centrum Rzeszowa.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta - aplikuj, a my udzielimy Ci więcej informacji!