BNP Paribas Bank Polska
Warszawa Bankowość

Doradca Klienta Detalicznego (bez obsługi gotówkowej) KABATY

BNP Paribas Bank Polska Warszawa
Nie podano
Praca
Umowa o pracę

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

 

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Szczegóły


Charakter Twojej pracy: 

  • Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z klientami Banku - bez obsługi kasowej;
  • Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
  • Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
  • Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
  • Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
  • Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.

Opis stanowiska:

  • Minimum rok doświadczenia w placówce bankowej;
  • Znajomość procesów i narzędzi obsługi klienta;
  • Bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;
  • Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;
  • Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność w dotarciu do nowych klientów, inicjatywa w działaniu;
  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
  • Znajomość pakietu MS Office.


Wymagania: 

  • Minimum rok doświadczenia w placówce bankowej;
  • Znajomość procesów i narzędzi obsługi klienta;
  • Bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;
  • Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;
  • Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność w dotarciu do nowych klientów, inicjatywa w działaniu;
  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
  • Znajomość pakietu MS Office.

Masz jak w banku: 

  • Możliwość pracy w innowacyjnym oddziale bez obsługi gotówkowej klientów;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne;
  • Lokalizacja: Warszawa (krok od Metra "Kabaty").

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

  • KAFETERIA MY BENEFIT - To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
  • KARTA MULTISPORT - Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
  • FITQBE - Kondycja, samopoczucie i pasje są równie ważne. Rozwijaj się i dbaj o nie.
  • UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA - Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
  • OPIEKA MEDYCZNA - Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim.
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW - Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

BNP Paribas Bank Polska
Warszawa
Nie podano
BNP Paribas Bank Polska
Warszawa
Nie podano
BNP Paribas Bank Polska
Warszawa
Nie podano