Zostań Telefonicznym Doradcą Klienta w stabilnym finansowo i największym call center w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest nas już ponad 3500 osób!
Twoje zadania:
- Telefoniczny kontakt z klientem biznesowym,
- Udzielanie informacji o aktualnych ofertach, usługach, promocjach.
Nasze wymagania:
- Gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
- Pozytywne nastawienie,
- Samodzielność,
- Nie oczekujemy doświadczenia.
Oferujemy:
- Gwarantowana stawka godzinowa 19,70 brutto,
- Możliwość elastycznego czasu pracy,
- System motywacyjny - premia za sukcesy,
- Profesjonalny pakiet wiedzy na start,
- Realne ścieżki rozwoju,
- Pracę w biurze w centrum Opola,
- Praca w młodym i zgranym zespole.
NIE OCZEKUJEMY DOŚWIADCZENIA - to u nas je zdobędziesz. Wystarczy, że będziesz mieć entuzjazm, chęć do nauki, zapał i determinację.