Jako student potrzebujesz:
- pieniędzy na czesne (w przypadku trybu zaocznego) comiesięczne wydatki,
- elastycznych godzin pracy,
- cennego doświadczenia,
- regularnych wpływów na konto?
Mówisz i masz!
Zadania:
- telefoniczna obsługa klientów sieci komórkowej Play - wysoka kultura osobista jest tutaj niezbędna,
- badanie potrzeb klientów, dobieranie najlepszej oferty, informowanie o aktualnych promocjach, rabatach oraz dostępnym sprzęcie i akcesoriach,
- stabilny projekt, obsługa ruchu bieżącego strony internetowej.
Oczekujemy:
- dyspozycyjności w godz. 8:00-21:00,
- sprawnej obsługi komputera oraz internetu,
- komunikatywności i nastawienia na budowanie dobrych relacji z klientami.
Oferujemy możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym oraz możliwość awansu jako Kadra Zarządzająca lub Szkoleniowa - i to już po 3 miesiącach pracy!