Szukasz pracy w obsłudze klienta? Jesteś osobą empatyczną i chętną do pomocy? Lubisz kontakt z ludźmi?
Mamy dla Ciebie projekt infolinii obsługowej!
Twoje zadania na projekcie:
- udzielanie kompleksowej pomocy klientom, którzy poszukują informacji dot. kwestii administracyjnych,
- instruowanie klientów jak można załatwiać sprawy np. administracyjne przez Internet,
- przekazywanie informacji o aktualnym stanie epidemiologicznym w kraju.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie,
- chęć do pracy, rzetelność, pozytywne nastawienie do nowej roli,
- umiejętność słuchania, szybkiego reagowania pytanie-odpowiedź, empatia,
- dyspozycyjność do pracy min. 24 godziny w tygodniu,
- dyspozycyjność na pakiet wdrożeniowy.
Nasz oferta:
- stałe wynagrodzenie podstawowe18,30 zł brutto za każdą godzinę + system motywacyjny,
- możliwość pracy w formie elastycznego grafiku,
- możliwość przejścia na pracę zdalną po 1 mc* (zależne od Twojego wdrożenia się w projekt i samodzielności),
- odpowiednie przygotowanie do nowej roli,
- wsparcie na każdym kroku,
- biuro w centrum Wrocławia.
Jeśli ta oferta jest dla Ciebie wyślij nam swoją aplikację! Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.