Dołącz do CCIG jako Doradca do spraw Obsługi Klienta.
Czym będziesz się zajmował jako Doradca do spraw Obsługi Klienta?
- kompleksową obsługą Klientów,
- przedłużaniem umów (klienci znanej sieci telekomunikacyjnej),
- prowadzeniem rozmów z dbałością o jakość obsługi (profesjonalizm, kultura osobista, przyjazność),
- budowaniem i pogłębianiem relacji z Klientami
Co otrzymasz w zamian?
- pracę w systemie zmianowym,
- pracę w młodym i energicznym zespole,
- atrakcyjny system premiowy,
- rozbudowany program benefitów (karty rabatowe, konkursy, darmowe owoce 2 razy w tygodniu),
- rozbudowany pakiet wdrożenia - wszystkiego Cię nauczymy!
Czego oczekujemy od Doradcy do spraw Obsługi klienta?
- prawnej obsługi komputera,
- wysokiej motywacji do pracy,
- zaangażowania, zorientowania na cel i rezultat,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz status ucznia/studenta