Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów. W związku z rozwojem nowego projektu z branży energetycznej poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Doradca ds. obsługi Klienta
Zadania:
- Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami
- Dbanie o wizerunek marki
Oczekiwania:
- Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
- Odpowiedzialność, dokładność, chęć stałego doskonalenia się
- Wysoka kultura osobista oraz umiejętność organizacji pracy własnej
Oferujemy:
- Stabilną pracę dla lidera rozwiązań branży energetycznej
- System premiowy
- Profesjonalne przygotowanie do roli Doradcy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazną kulturę organizacyjną opartą na szacunku, współpracy i zaangażowaniu
APLIKUJ