Jesteśmy AlohaCamp - platformą, która ułatwia rezerwację wyjątkowych miejsc w naturze, takich jak glampingi, jurty, domki na drzewie, kameralne kempingi i wiele innych. Naszą misją jest inspirowanie ludzi do spędzania większej ilości czasu w Naturze, co ma pozytywny wpływ na zdrowie i szczęście. Działamy już w Polsce, Hiszpanii i Niemczech, a mamy plany na dalszą ekspansję.
Jeśli jesteś osobą, która lubi pomagać innym i cieszy się, gdy może sprawić, że czyjś dzień staje się lepszy? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie świetną wiadomość!
Poszukujemy bohaterów do naszego zespołu: Customer Support/Support Heroes.
Za co będziesz odpowiedzialny/a?
⭐️ Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta dla naszych Gospodarzy i Gości, zarówno przed, jak i po rezerwacji.
⭐️ Pomoc w zarządzaniu obiektami, w tym: zmiana cenników, synchronizacja kalendarzy, aktualizacja opisów obiektów.
⭐️ Budowanie i utrzymywanie relacji z naszymi Gospodarzami, aby wspólnie tworzyć najlepsze oferty.
Czego oczekujemy od Ciebie?
🌿 Łatwości w nawiązywaniu nowych kontaktów
🌿 Dokładności i systematyczności
🌿 Znajomość języka hiszpańskiego w stopniu komunikatywnym
🌿 Angielskiego na poziomie B1/B2 w mowie i piśmie
🌿 Miłości do Natury
Co oferujemy?
✨ Pracę 100% zdalną - tak, możesz pracować skąd chcesz, nawet z kampera!
✨ Elastyczne godziny pracy, które pozwolą Ci połączyć pracę z innymi zobowiązaniami, takimi jak studia.
✨ Możliwość rozwoju w szybko rozwijającej się firmie z globalnymi aspiracjami.
✨ Start-upowy klimat, w którym Twoje zdanie naprawdę się liczy i ma realny wpływ na rozwój firmy.
✨ Comiesięczne środki na wyjazdy z AlohaCamp, żebyś mógł/a naładować baterie i czerpać inspirację z otaczającej nas natury.
Brzmi jak coś dla Ciebie?
Jeśli tak, nie krępuj się i wyślij do nas swoje CV oraz krótki list motywacyjny na adres email: kasia@alohacamp.com.
Nie możemy się doczekać, żeby poznać Ciebie i, być może, powitać w naszym zespole!