Teleperformance Polska
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 22 lutego 2022. Zobacz aktualne

Customer Support Specialist with French language

Teleperformance Polska Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa o pracę, umowa zlecenie

YOUR RESPONSIBILITIES:

  • Provide a high level of customer service through telephone contact (inbound), email,
  • Technical suport,
  • Update of consumer data,
  • Receipt of complaints,
  • Caring for positive customer relations and company image.

 

OUR REQUIREMENTS:

  • Fluency in French (C1/C2),
  • Good knowledge of English (B2),
  • Highly developed interpersonal skills,
  • Conscientiousness and independence,
  • Ability to work in days Monday-Sunday, between hours 08:00-19:00

 

WE OFFER:

  • Stable employment based on an employment contract or a contract of mandate,
  • Monthly bonus system,
  • Possibility to work remotely after training,
  • Opportunity to develop and improve professional skills through internal training,
  • Wide range of benefits (private medical care, sports subscription, life insurance, integration events, employee referral program).
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij