Jesteśmy software house’m z siedzibą we Wrocławiu i oddziałem w Białymstoku. Tworzymy dedykowane rozwiązania IT dla klientów z całego świata, w których wykorzystujemy najnowsze narzędzia oraz technologie informatyczne. Pracujemy w oparciu o Scrum, a nasza ekipa to >90 kreatywnych pasjonatów IT, nastawionych na rozwój i ciągłe doskonalenie swoich umiejętności.
Do naszego biura we Wrocławiu szukamy otwartej, komunikatywnej i zaangażowanej osoby, która na co dzień będzie wspierać użytkowników jednego z naszych produktów (platformy e-learningowej do kompleksowego zarządzania wiedzą w organizacjach, wykorzystującej m.in. technologie rzeczywistości wirtualnej, rzeczywistości rozszerzonej i uczenia maszynowego) oraz zadba o budowanie długotrwałych relacji z naszymi klientami.
Twoje zadania
- Obsługa zgłoszeń supportowych od klientów (udzielanie odpowiedzi mailowych oraz telefonicznych)
- Współpraca z zespołem deweloperskim
- Prezentowanie klientom obecnych i nowych funkcjonalności obsługiwanej platformy
- Współpraca z zespołem Sales - wymiana informacji nt. potrzeb klientów i wymaganego wsparcia
- Nawiązywanie długotrwałych relacji z klientami z Polski, Stanów Zjednoczonych oraz innych krajów
Jesteś idealnym kandydatem jeśli
- Posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne oraz wiesz jak budować trwałe relacje z klientami
- Bardzo dobrze znasz język angielski oraz polski (min. C1) w mowie i piśmie
- Posiadasz doświadczenie zawodowe we wsparciu technicznym klienta
- Interesujesz się tematyką IT, znasz podstawową terminologię techniczną oraz chcesz poszerzać swoje kompetencje w tym obszarze
- Jesteś odpowiedzialny/-na, dociekliwy/-wa i proaktywny/-na
Oferujemy
- Pracę w zgranym zespole pasjonatów IT i luźnej atmosferze
- Możliwość rozwoju w obszarze IT
- Dowolną formę zatrudnienia, elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej
- Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną i indywidualny budżet szkoleniowy
- Codzienną dawkę relaksu (game room), świeże owoce, przekąski i pyszną kawę non stop