Pracodawca:
Manpower
Opis stanowiska:
Pracodawca: ManpowerGroup Solutions Sp. z o.o.
Zadania:
Odbieranie zgłoszeń od użytkowników końcowych za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej jako pierwszy punkt kontaktu w sprawach technicznychDokumentowanie i odpowiednie kategoryzowanie zgłoszeń oraz problemów w systemie obsługi zgłoszeńRozwiązywanie podstawowych problemów technicznych zgodnie z firmową bazą wiedzy i ustalonymi proceduramiPrzekazywanie bardziej złożonych lub nierozwiązanych spraw do zespołów wsparcia drugiego poziomuWymagania:
Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1Znajomość środowiska IT na poziomie użytkownika oraz praktyczne podejście do rozwiązywania problemówSamodzielność w działaniuOferujemy:
Zatrudnienie w oparciuumowę o pracę, umowę-zlecenie lub kontrakt B2BMożliwość pracy w modelu hybrydowymSzansa na rozwój w międzynarodowej firmie technologicznej o ugruntowanej pozycji na rynkuBogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefitoraz programu rabatowegoManpowerGroup Premiumze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracjiO pracodawcy: