LiveKid, krakowski start-up tworzący aplikację dla przedszkoli i żłobków. Już teraz korzysta z niej ponad 1000 placówek oraz 100 000 zadowolonych rodziców!
Jesteśmy grupą ambitnych ludzi, lubiących spędzić razem piątkowe wieczory, ale na co dzień skupiamy się przede wszystkim na dowiezieniu świetnej roboty i realizacji planów. Przebywając z nami musisz nastawić się na szybkie tempo, ale później będziesz chciał jeszcze więcej!
Jeżeli brzmi to dla Ciebie interesująco to zapraszamy do naszego zespołu!
Jakie będą Twoje obowiązki na tym stanowisku?
- Opieka nad klientem- pomoc w bieżących problemach,
- Stałe wsparcie klienta przy wdrażaniu narzędzia,
- Doradzanie Klientom w sprawach rozliczeń,
- Współpraca z działem IT,
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników aplikacji,
- Nawiązywanie długotrwałych relacji z naszymi klientami.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- Masz już doświadczenie na podobnym stanowisku (lub potrafisz nas przekonać na rozmowie, że i tak sobie poradzisz)
- Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia oraz cechuje Cię duża skrupulatność
- w wykonywaniu zadań,
- Umiesz świetnie organizować swoją pracę i nie boisz się kalendarza,
- Cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne,
- Lubisz swoją pracę i nie trzeba Cię pilnować, popędzać, kontrolować.
Co możemy Ci zaoferować?
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- Współudział w tworzeniu projektu numer jeden na rynku.
- Prace w postindustrialnym biurze zlokalizowanym w centrum Krakowa (Krakusa 11),
- Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz,
- Luźną atmosferę w biurze. Jeżeli wolisz sztywny korporacyjny styl - szanujemy to, ale możesz się u nas nie odnaleźć,
- Nie mamy owocowych czwartków, ale w piątki pizza, piwo i inne frykasy wjeżdżają dość często. Nie mówiąc o imprezach integracyjnych :D
Jesteś zainteresowany?
Czekamy więc na Twoje zgłoszenie, aby móc się z Tobą spotkać i porozmawiać.