SITEL Polska
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center

Customer Service Representative - Slovenian Speaker 1

SITEL Polska Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż

On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Slovenian speaking users of glucose meters – diabetes care equipment.

It is worth joining us:

  • Internal promotion opportunity
  • Friendly, multicultural work environment
  • Working hours MON - FRI, 8.00-16.00
  • possibility to work at home

We expect:

  • Native/fluent Slovenian
  • Ability to communicate in Polish or English
  • Interest in technical issues
  • IT literacy (Windows, MS suite)
  • Excellent interpersonal skills, team work oriented

You get:

  • Wellbeing and health: we provide a private medical care, Multisport cards, internal SitelFit program - promoting activity
  • Rest: we subsidize the holiday
  • Giveaway: Christmas - vouchers or additional cash on the account, layettes for newborns, gifts on the occasion of Children's Day
  • Fun Management: integration meetings (during the pandemic we use modern streaming channels), Fun Management program - monthly events in each department/project
  • Development: free access to modern training platform for every employee, development programs - 95% of our managerial staff is from our internal promotion
  • CSR: - we care not only about ourselves. We are happy to help those in need.
  • Language Course: - you don't speak Polish? Join us and sign up for the lessons we organize.

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Sitel Polska Sp. z o.o. for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”

Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Sitel Global Corporation's privacy policy (available at www.sitel.com).

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "

Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).

Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki
SITEL Polska
2 lokalizacje
Nie podano
SITEL Polska
Zdalnie
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij