Teleperformance Polska
Kraków Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 22 lutego 2022. Zobacz aktualne

Customer Service Representative for online store With Spanish

Teleperformance Polska Kraków
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż

We have benefits for You:

  • Opportunity to relocate from your current residence city, to Warsaw, with the accommodation for two months (after this time, return to Krakow and work stationary from our office),
  • Bonus for completing the training and working days during the holiday period!
  • Private medical care,
  • Gym membership,
  • Monthly bonuses system,
  • Professional training package,
  • Development opportunity in Project, and Teleperformance Structure,
  • Work in friendly, international enviroment.

Your responsibilities:

  • Handling incoming calls, chat's and e-mails of Spanish-speaking customers,
  • Quick and effective response to incoming customer inquiries,
  • Providing feedback on recurring customer problems to Team Leader / Supervisor and relevant internal departments,

Our requirements:

  • Fluent Spanish language (C1-C2),
  • Ability to work between Monday-Sunday, between 08:00-19:00 from our office.
  • Willingness to learn and develop in the structures of our company.
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij