Teleperformance Polska
Kraków Obsługa Klienta / Call Center

Customer Service Representative for online store With Spanish

Teleperformance Polska Kraków
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż

We have benefits for You:

  • Opportunity to relocate from your current residence city, to Warsaw, with the accommodation for two months (after this time, return to Krakow and work stationary from our office),
  • Bonus for completing the training and working days during the holiday period!
  • Private medical care,
  • Gym membership,
  • Monthly bonuses system,
  • Professional training package,
  • Development opportunity in Project, and Teleperformance Structure,
  • Work in friendly, international enviroment.

Your responsibilities:

  • Handling incoming calls, chat's and e-mails of Spanish-speaking customers,
  • Quick and effective response to incoming customer inquiries,
  • Providing feedback on recurring customer problems to Team Leader / Supervisor and relevant internal departments,

Our requirements:

  • Fluent Spanish language (C1-C2),
  • Ability to work between Monday-Sunday, between 08:00-19:00 from our office.
  • Willingness to learn and develop in the structures of our company.
Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta z j. litewskim
Teleperformance Polskado 6500zł
Customer Care Specialist with Lithuanian language
Teleperformance Polska
2 lokalizacje
Nie podano
Teleperformance Polska
Zdalnie
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij