Foundever Polska
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 20 sierpnia 2023. Zobacz aktualne

Customer Service Professional with Swedish

Foundever Polska Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż

 About Sitel Group®

As a global leader in end-to-end customer experience (CX) products and solutions, Sitel Group® partners with the world’s best-loved brands, from Fortune 500 companies to local startups, to design, build and deliver a competitive edge across all customer touchpoints.

With our award-winning culture built on 40+ years of industry-leading experience and commitment to improving the employee experience, we improve business results by pairing innovative design thinking and digital solutions – including self-service, artificial intelligence (AI), automation, and data-driven analytics – with the expertise, emotion, and empathy of our people to Create Connection. Value Conversation 

To learn more, visit www.sitel.com or join the conversation on Facebook, and LinkedIn.

 

Come and work with us.

Sitel Poland successfully operates for over 18 years now and the local team consists of more than 1300 dedicated colleagues.

About 93% of our management team started their career at Sitel as Customer Service Professionals.

Job Summary

In everyday life, we are in contact with 22 different cultures and we communicate with our clients in 16+ different languages.

At Sitel Poland, we believe that our staff is our most important asset. This means that we take pride in finding the best, most talented and driven employees. 

We take care of you, your progress, and make sure that you have the right conditions to deliver the best results. And subsequently, we expect that you give it your best at all times. 

Summary of primary job responsibilities:

Working in partnership with our Clients, we are looking to grow our SWEDISH team of expert Customer Service Professionals. With full training provided, you will support customers who are having challenges and are contacting us via phone, email, or chat. On this position, you will be responsible for technical support to users of global IT equipment brand. Delivering a world-class customer experience is key, and as part of this, you will offer eligible customers the best service.

Your tasks will be to:

  • Committed to driving customer satisfaction
  • Have the ability to multi-task, problem solve and are detail-oriented
  • Enjoy working with a team as well as independently
  • Maintain received information properly in the system

Primary Job Responsibilities

Your skills:

  • speak excellent Swedish (min. C1 level)
  • speak good English (min. B2)
  • are a positive spirit with host of self-motivation
  • know all the secrets of Windows and MS suite
  • mastered the art of interpersonal communication
  • love both teamwork and individual tasks

 

Sitel Poland offers you:

  • Social package including: additional healthcare insurance 
  • To join a young and dynamic team in multinational environment
  • Opportunities for long-term professional career

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "

Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij