Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.
W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.
Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.
W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.
>
ROLE:
- Responsible for Credit Risk Management of portfolio of international clients within Credit Risk
- Competence Center (11 countries from Central, Eastern and Western Europe)
- Performs credit risk analysis of corporate clients
- Provides relative credit risk recommendations
- Organises credit risk committees
- Takes credit decision according to the applicable credit delegation
- Monitors the quality of portfolio and identifies potential risks
- Co-operates with other departments (Commercial, Accounting, Legal) and Headquarter in France.
>
REQUIREMENTS:
- University degree - preferably Finance, Economy, Accounting or similar
- At least 3 years of experience in the area of credit risk analysis of corporate clients (practical knowledge of full accounting and consolidated financial statements)
- Very good knowledge of English and French - min. B2
- Good knowledge of MS office - Excel, Powerpoint, Outlook, Word
>
BENEFITS:
- Opportunity to develop in international structures
- Full work comfort - private medical care, life insurance, access to Motivizer platform, bonuses for referring new employees
- Stable job in professional team.
- Comfortable and modern office
- Ongoing professional training.
- A supportive and friendly atmosphere created by passionate people
- Flexible work hours (we start between 7 and 9am) and hybrid model of work
>