TPA to międzynarodowa grupa konsultingowa oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.
W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, doradztwa transakcyjnego, audytu finansowego, corporate finance, outsourcingu księgowego i administracji płacowej, doradztwa inwestycyjnego w zakresie nieruchomości, a także doradztwa personalnego. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą od 2018 r. oferujemy pod marką Baker Tilly Woroszylska Legal.
Jako członek Baker Tilly International, łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.
Jeśli chcesz:
- zarządzać bazą CRM, generować raporty sprzedażowe i analizować dane klienckie
- przygotowywać newslettery, alerty i dedykowane kampanie mass-mailingowe w systemie do e-mail marketingu i analizować ich statystyki
- koordynować działania naszych ekspertów z zakresu business development i rekomendować najlepsze praktyki w tym obszarze
- badać satysfakcję naszych klientów metodą NPS oraz wyciągać wnioski z kwartalnych raportów
- publikować merytoryczne treści na firmowym blogu i w kanałach social media
- przygotowywać harmonogramy publikacji i badać skuteczność promowanego contentu
- koordynować proces dystrybucji zapytań ofertowych i uczestniczyć w przygotowywaniu ofert dla klientów przy współpracy z naszymi ekspertami (doradztwo podatkowe, biznesowe, prawne, outsourcing księgowości i płac)
- przygotowywać i analizować okresowe raporty (np. działań marketingowo-sprzedażowych)
- wspierać zespół Marketingu w codziennych zadaniach
oraz spełniasz wymagania:
- posiadasz minimum roczne doświadczenie w firmie świadczącej usługi profesjonalne na podobnym stanowisku - warunek konieczny
- jesteś osobą sumienną, konsekwentną, umiejącą wyciągać konstruktywne wnioski z raportów i zestawień (wymagana biegłość w Excelu)
- odpowiedzialnie koordynujesz zadania i projekty, a stosowanie nieszablonowych rozwiązań to Twoja mocna strona
- komunikacja w języku angielskim nie sprawia Ci żadnych problemów, a język biznesowy przekładasz bez przeszkód na poprawną polszczyznę
To szukamy właśnie Ciebie! Zostań członkiem naszego zespołu Marketing & Business Development.
Otrzymasz od nas:
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie doradczej
- otwartą i przyjazną atmosferę w pracy, w której dba się o work-life balance oraz wzajemne, serdeczne relacje
- rynkowe wynagrodzenie, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- liczne świadczenia pracownicze (m.in. kafeteria benefitów, prezenty okolicznościowe)
- dogodną lokalizację biura
- możliwość udziału w szkoleniach merytorycznych, kursach językowych
Etapy procesu rekrutacji:
- selekcja otrzymanych aplikacji pod kątem zgodności z wymogami stanowiskowymi
- rozmowa telefoniczna z przedstawicielem działu HR
- spotkanie online z przyszłą Szefową oraz działem HR, podczas którego sprawdzimy, czy to Ty będziesz nowym członkiem zespołu Marketingu & BD
- opcjonalnie test językowy, test z Excela, case study biznesowe (zadania mogą być realizowane przed lub podczas spotkania rekrutacyjnego)
Uwaga! Każdy kandydat, który przesłał do nas swoje CV, otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją dotyczącą procesu.