Aplikuj teraz
Udostępnij stronę

Audit Assistant

Praca
nie podano
Rekrutacja zdalna
Poznań

Stawiamy na dobre połączenia. Globalny partner blisko Ciebie.

TPA to wiodąca międzynarodowa grupa konsultingowa oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. 

W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości i doradztwa personalnego, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Woroszylska Legal. 

TPA Poland, Baker Tilly TPA oraz Baker Tilly Woroszylska Legal są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce – jednej z największych globalnych sieci niezależnych firm doradczych.

Jako członek Baker Tilly International łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.

Stanowisko: Audit Assistant

Lokalizacja: Młyńska 12, Poznań

Ty i My to dobre połączenie, jeśli:

  • jesteś absolwentem studiów na kierunkach ekonomicznych lub pokrewnych
  • posiadasz co najmniej rok doświadczenia w pracy/praktyce w firmach audytorskich lub/i praktykę w badaniu sprawozdań finansowych lub/i w dziale księgowości
  • bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim
  • znasz funkcje pakietu MS Office, w szczególności Excela
  • lubisz pracę z liczbami i zbiorami danych
  • cechuje Cię rzetelność i odpowiedzialność, działasz zespołowo
  • Twój cel to rozwój w międzynarodowym środowisku biznesowym
  • lubisz planszówki, bo wspólne rozgrywki to nasza tradycja :)

Twoje zadania:

  • wsparcie międzynarodowych projektów audytowych
  • udział w badaniu poszczególnych sekcji sprawozdań finansowych
  • analizowanie danych finansowych
  • kontakt z klientem przy realizacji badań
  • sporządzanie dokumentacji
  • codzienna nauka i współpraca z ekspertami merytorycznymi

Dodatkowe korzyści z naszego połączenia:

  • dofinansowanie kwalifikacji ACCA, PIBR
  • ciekawe i innowacyjne projekty, z różnych branż i sektorów
  • szkolenia merytoryczne i kursy językowe
  • jasna ścieżka kariery
  • elastyczne godziny pracy i home office
  • prywatna opieka medyczna
  • pakiet kafeteryjny My Benefit
  • prezenty okolicznościowe
  • przyjazna atmosfera i zespół pełen energii

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. wyślij aplikację przez stronę www
  2. skontaktuje się z Tobą rekruter - dzwonimy do wybranych kandydatów
  3. rozwiążesz testy analityczny i/lub językowe
  4. zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną - poznasz przyszłego przełożonego
  5. poczekaj na naszą decyzję - informację otrzyma każdy kandydat
Aplikuj teraz