Na tym stanowisku będziesz:
- pierwszą osobą, którą spotykają nasi Goście oraz Pracownicy
- odpowiadać za serce naszego biura, czyli recepcję
- opiekować się naszym biurem, by było komfortowym i estetycznym miejscem
- pracy
- wspierać współpracowników w sprawach administracyjnych
- dbać o prawidłowy i szybki obieg korespondencji - ewidencjonować pocztę
- przychodzącą i wychodzącą
- administrować harmonogramem spotkań, rezerwacjami sal konferencyjnych,
- obsługą spotkań zewnętrznych
- zarządzać budżetem zakupowym przeznaczonym na materiały biurowe, realizować
- zamówienia
- administrować, dostarczać i odbierać dokumenty do urzędów i sądów
- kontaktować się i administrować zgłoszenia do dostawców telekomunikacyjnych,
- usług sprzątania i innych
Szukamy osób:
- z minimum rocznym doświadczeniem w pracy administracyjnej
- z wykształceniem wyższym (preferowane)
- ze Świeżą Energią, przyjaznych, nastawionych na działanie
- które lubią działać dynamicznie w szybko zmieniającej się rzeczywistości
- chcących proponować i wprowadzać usprawnienia, wnosić wartość do organizacji
- świetnie potrafiących zorganizować swoją pracę i wesprzeć też innych w
- administracyjnym aspekcie ich działania
- dla których estetyka jest ważna
- potrafiących posługiwać się pakietem MS Office, sprzętem komputerowym/biurowym, które chętnie nauczą się też nowych rzeczy
- które potrafią mówić i pisać po angielsku (obecnie pracujemy głównie po polsku,
- ale w najbliższym czasie będziemy posługiwać się w dużej mierze językiem
- angielskim)
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- umowę o pracę,
- wysokie tempo pracy, innowacyjne, międzynarodowe projekty,
- swobodę działania i możliwość wdrażania swoich pomysłów,
- wsparcie zespołu pełnego świeżej energii - dla nas nie ma rzeczy nie możliwych, a done is better than perfect,
- codzienne okazje do nauki i dzielenia się wiedzą,
- elastyczne godziny pracy (możesz zacząć pracę między 8 a 10).