-Zarządzanie dokumentacją na danym stanowisku
-Terminowośc i rzetelność
-Przygotowanie i koordynowanie dokumentacją na danym stanowisku i procesami podlegajcymi osobie na danym stanowisku
-Umięjętośc pracy pod presją i komunikatywność
Rekrutacja:
-Koordynowanie procesu rekrutacji
-tworzenie i publikowanie ogłoszeń
-selekcja aplikacji , wspólpraca z kadrą zarządzającą w celu ustalenia potzeb stanowiskowych
Asystent/asystentka :
-Przygotowywanie procesów serwisowych , koordynacja tym procesami
-Utrzymanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi uiczestniczącymi w procesach
-Wsparcie w zarządzaniu procesami i raportowanie dotyczące działań operacyjnych
Pracownik działu Inwestycji:
-Przygotowanie i negocjowanie dotyczacych bieżących napraw , serwisów oraz przegladów
-terminowośc i rzetelnośc
Asystentka, pracownim działu inwestycji
-Wykształcenie średnie lub wyższ( administaracja, finanse,ekonomia)
-Doświadczenie w organizowaniubiura i pracy administarcyjnej
-Biegła znajomośc obsługi pakietu Office
-Dbałośc o szczegóły, komunikatywność, terminowość
Rekrutacja:
-Doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętniśc prowadzenia rozmów i pracy z ludżmi
-Znajomośc narzędzi rekrutacyjnych i portali pracy
-Biegła obsługa komputera i programów Office
-samodzielnśc i dobra organizacja pracy
-Umowa o pracę
-atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia)
-Stabile zatrudnienie
-Szkolenia wdrażające
-Ubexzpieczenia grupowe
Merkury Market to sieć sklepów specjalizująca się w dystrybucji artykułów wyposażenia wnętrz oraz materiałów budowlanych. Aktualnie firma prowadzi 91 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech i Chorwacji, a także 11 sklepów internetowych.
Firma charakteryzuje się międzynarodowym zasięgiem i dostrzega znaczenie zaangażowania pracowników, oferując im możliwości rozwoju zawodowego. Pracownicy mają szansę na podnoszenie swoich umiejętności oraz zdobywanie nowych kompetencji, co sprzyja ich rozwojowi w strukturze firmy.