Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- aktywne wsparcie działu sprzedaży – organizacja spotkań, wysyłanie materiałów marketingowych, monitorowanie działań w regionach
- obsługę serwisów internetowych
- tworzenie podstawowej dokumentacji, wsparcie w procesie tworzenia i wizualizacji prezentacji
- organizację i koordynowanie eventów na terenie całego kraju
- kontakt z dostawcami (zamówienia druku, gadżetów reklamowych itp.)
- wysyłkę i monitoring kampanii e-marketingowych
- wsparcie administracyjne działu marketingu i współpracę z pozostałymi działami firmy
Oczekiwania:
- mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku związanym z Marketingiem/PR
- dobra, praktyczna znajomość obsługi komputera – w szczególności MS Word, Power Point, Excel
- mile widziana praktyczna znajomość programów graficznych do edycji dokumentów
- mile widziane doświadczenie w tworzeniu grafik, katalogów itp.
- umiejętność pracy z systemami CMS i zarządzaniu stronami internetowymi
- znajomość narzędzi typu Google Analytics będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra organizacja pracy
- zdolności komunikacyjne
- umiejętność podejmowania inicjatywy i odpowiedzialność za wykonywane obowiązki
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- czynne prawo jazdy kat. B