Asystent ds. marketingu

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 11 stycznia 2020. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
nie podano
Marki

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • aktywne wsparcie działu sprzedaży – organizacja spotkań, wysyłanie materiałów marketingowych, monitorowanie działań w regionach
  • obsługę serwisów internetowych
  • tworzenie podstawowej dokumentacji, wsparcie w procesie tworzenia i wizualizacji prezentacji
  • organizację i koordynowanie eventów na terenie całego kraju
  • kontakt z dostawcami (zamówienia druku, gadżetów reklamowych itp.)
  • wysyłkę i monitoring kampanii e-marketingowych
  • wsparcie administracyjne działu marketingu i współpracę z pozostałymi działami firmy

Oczekiwania:

  • mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku związanym z Marketingiem/PR
  • dobra, praktyczna znajomość obsługi komputera – w szczególności MS Word, Power Point, Excel
  • mile widziana praktyczna znajomość programów graficznych do edycji dokumentów
  • mile widziane doświadczenie w tworzeniu grafik, katalogów itp.
  • umiejętność pracy z systemami CMS i zarządzaniu stronami internetowymi
  • znajomość narzędzi typu Google Analytics będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • zdolności komunikacyjne
  • umiejętność podejmowania inicjatywy i odpowiedzialność za wykonywane obowiązki
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • czynne prawo jazdy kat. B