- wsparcie administracyjne pracy przełożonego,
- przygotowywanie dokumentacji administracyjnej i technicznej,
- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- komunikacja i współpraca z innymi działami firmy,
- pozostałe obowiązki wynikające z pracy na stanowisku, zlecone przez przełożonego;
- wykształcenie wyższe lub średnie (w trakcie studiów zaocznych, preferowane kierunki inżynieryjne);
- doświadczenie w pracy z dokumentacją administracyjną i techniczną,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym, minimum B2 (w mowie i w piśmie) - warunek konieczny, mile widziany angielski techniczny,
- skrupulatność, rzetelność i samodzielność,
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia oraz optymalnego rozwiązywania problemów.
- mile widziane prawo jazdy kat. B.
Szczęśniak Pojazdy Specjalne sp. z o.o. jest firmą produkcyjno-handlową, która rozpoczęła swoją działalność w 1992 roku w sektorze motoryzacyjnym. Współpracuje z czołowymi producentami branży motoryzacyjnej, takimi jak Iveco, Scania, Volvo, Mercedes Benz oraz MAN. Specjalizuje się w produkcji pojazdów specjalnych, takich jak pojazdy pożarnicze, wojskowe oraz policyjne.
Około 30% produkcji pojazdów specjalnych tej firmy jest kierowane na rynki zagraniczne, obejmujące kraje Europy, Azji, Afryki oraz Ameryki Południowej. Dzięki doświadczeniu oraz znajomości potrzeb klientów, Szczęśniak Pojazdy Specjalne sp. z o.o. stara się dostarczać produkty zgodne z wymaganiami rynku i oczekiwaniami użytkowników.