Każdego dnia dbamy, żeby Twoje urządzenia mobilne były pełne świeżej energii. Projektujemy elektronikę użytkową kierowani potrzebami Klientów. Z naszych produktów korzystają Klienci na całym świecie. Jesteśmy czołową firmą na rynku magazynowania energii. W CSG S.A. poprzez nasze marki: Green Cell, Świat Baterii, Battery Empire i RDY, napędzamy rewolucję w elektromobilności.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie wg Financial Times (FT1000).
Do Twoich zadań należeć będzie:
- wsparcie zarządu w bieżących zadaniach,
- organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
- nadzór nad kalendarzem spotkań zarządu,
- planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura,
- koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów, w tym umów,
- wsparcie zarządu w przygotowywaniu raportów, prezentacji oraz innych dokumentów,
- organizacja zaopatrzenia biura zarządu w materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania.
Jakich umiejętności poszukujemy?
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku asystenta zarządu lub office managera,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- bardzo dobra wiedza na temat zasad funkcjonowania biura,
- bardzo dobra znajomość aplikacji wspomagających funkcjonowanie biura takich jaki pakiet MS office oraz G Suite,
- umiejętność redagowania pism, tłumaczenia dokumentów,
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne, analityczne oraz komunikacyjne,
- wysoka kultura osobista oraz biznesowa.
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- umowę o pracę,
- wysokie tempo pracy, innowacyjne, międzynarodowe projekty,
- swobodę działania i możliwość wdrażania swoich pomysłów,
- wsparcie zespołu pełnego świeżej energii - dla nas nie ma rzeczy nie możliwych, a done is better than perfect,
- codzienne okazje do nauki i dzielenia się wiedzą,
- elastyczne godziny pracy (możesz zacząć pracę między 8 a 10).