Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjentów (infolinia)

Aplikuj.pl Kielce
Nie podano
Praca
Umowa zlecenie

Czy wiadomo, że Medicover Healthcare Services w Polsce to ponad 20 biznesów?

Medicover Healthcare Services funkcjonuje jako sieć centrów medycznych, składająca się z wielu spółek, które zajmują się profilaktyką oraz szerokorozumianą ochroną zdrowia. W jej portfolio znajdują się między innymi: szpital, sieć aptek, kliniki leczenia niepłodności, salony optyczne, kliniki rehabilitacyjne, kluby fitness, kliniki zdrowia psychicznego oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi.

Dzięki różnorodności swoich obszarów działalności oferuje ona znaczny wachlarz stanowisk, co sprzyja odnalezieniu odpowiedniego miejsca oraz nieograniczonym możliwościom rozwoju zawodowego. W organizacji pracują tysiące ludzi.

Medicover jest czymś więcej niż miejscem pracy. To przede wszystkim zespół ludzi, którzy są pełni pasji i zaangażowania, a ich ambicją jest dążenie do czegoś więcej w życiu.

Osoby poszukujące pracy, która oprócz satysfakcji zapewnia także poczucie misji, są zachęcane do aplikowania.

>

Jakie byłoby Twoje główne zadanie?

  • pomoc pacjentom na infolinii przychodzącej (rejestrowanie na wizyty, wyszukiwanie placówek, udzielanie informacji, promocja badań i szczepień profilaktycznych)
>

Aplikuj, jeśli poniższe zdania Cię opisują:

  • cechuje Cię wysoka kultura osobista
  • jesteśkomunikatywny/a i nastawiony/a na pomoc drugiej osobie
  • jesteś w pełni dyspozycyjny do rozpoczęcia współpracy od 15.09
  • ważna jest dla Ciebie dobra atmosfera w pracy i wzajemny szacunek
  • jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym(od poniedziałku do piątku zmiany między 7 a 21, weekendy i wybrane święta zmiany między 8 a 18)
  • jesteś dostępny/a od 35-40h w tygodniu
  • jesteśpozytywnie nastawiony/a do ludzi
  • sprawnie obsługujesz komputer i szybko uczysz się nowych programów
  • chcesz zdobyć doświadczenie w renomowanej firmie medycznej
  • zależy Ci na pracy z misją, gdzie pomoc pacjentowi będzie dla Ciebie najważniejszym celem
  • angażujesz się w 100% w to co robisz i nie boisz się podejmowania nowych wyzwań

A dodatkowo:

  • masz już doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klienta
  • posługujesz się językiemangielskim w mowie na poziomie minimum B1+/B2(duży atut)
>
  • stabilną współpracę w oparciu o umowę zleceniebez górnego limitu godzin
  • premięuzależnioną od jakości i efektywności pracy
  • profesjonalne szkolenia w komfortowych salach konferencyjnych oraz stałe wsparcie zespołu i lidera
  • świetną atmosferę i realne możliwości rozwoju i awansu(ścieżka kariery i rekrutacje wewnętrzne na inne stanowiska)
  • zdobycie doświadczenia zawodowego w znanej firmie medycznejo ugruntowanej pozycji na rynku
  • dogodną lokalizację miejsca pracy (pracujemy w biurze przy Tarnowskiej 4 w Kielcach)
  • po wdrożeniu, możliwość pracy zdalnej jeden dzień w tygodniu
  • możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej i karty Medicover Sport na preferencyjnych warunkach
  • konkursy, spotkania integracyjne, dni tematyczne

Jeśli chcesz u nas pracować, odpowiedz na pytania w formularzu kontaktowym i dołącz swoje CV.

Contact Center Kielce

ul. Tarnowska 4

>
Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Aplikuj.pl
Bielsko-Biała
Nie podano
Aplikuj.pl
Bielsko-Biała
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij