Główne zadania:
- przewidywanie oglądalności na poziomie bloków i grup celowych (kanały TVP oraz brokerskie),
- monitorowanie, analiza i estymacje dotyczące widowni kanałów/audycji TVP i konkurencji,
- przygotowywanie informacji o widowni kanałów TVP oraz konkurencji dla klienta zewnętrznego i wewnętrznego (Pion Handlowy),
- przygotowywanie informacji o parametrach planowanych kampanii reklamowych,
Idealny kandydat posiada:
- przynajmniej podstawową wiedzę na temat parametrów widowni telewizyjnej,
- popartą doświadczeniem łatwość analizy i syntezy danych,
- umiejętność formułowania przekonujących wniosków, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań prosprzedażowych,
- zdolność do pracy pod presją czasu i asertywność, przy wysokiej kulturze osobistej,
- umiejętność wyznaczania priorytetów,
- umiejętność pracy w MS Excel na poziomie średniozaawansowanym (tabele przestawne, funkcje wyszukiwania i adresu),
Znajomość Arianny - będzie istotnym atutem, choć nie wymogiem bezwzględnym.
Oferujemy:
- przyjazną atmosferę i pracę z ludźmi z pasją, w zespole Biura Reklamy TVP,
- atrakcyjne warunki pracy i system motywacyjny,
- ciekawe/ambitne zadania, rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji, realizację wyzwań zawodowych w największej telewizji w Polsce, przy nowoczesnych projektach.
Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo.