Analityk w Zespole Analiz i Zarządzania Czasem Reklamowym Biura Reklamy

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 24 marca 2019. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
Warszawa
nie podano

Główne zadania:

  • przewidywanie oglądalności na poziomie bloków i grup celowych (kanały TVP oraz brokerskie),
  • monitorowanie, analiza i estymacje dotyczące widowni kanałów/audycji TVP i konkurencji,
  • przygotowywanie informacji o widowni kanałów TVP oraz konkurencji dla klienta zewnętrznego i wewnętrznego (Pion Handlowy),
  • przygotowywanie informacji o parametrach planowanych kampanii reklamowych,

Idealny kandydat posiada:

  • przynajmniej podstawową wiedzę na temat parametrów widowni telewizyjnej,
  • popartą doświadczeniem łatwość analizy i syntezy danych,
  • umiejętność formułowania przekonujących wniosków, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań prosprzedażowych,
  • zdolność do pracy pod presją czasu i asertywność, przy wysokiej kulturze osobistej,
  • umiejętność wyznaczania priorytetów,
  • umiejętność pracy w MS Excel na poziomie średniozaawansowanym (tabele przestawne, funkcje wyszukiwania i adresu),

Znajomość Arianny - będzie istotnym atutem, choć nie wymogiem bezwzględnym.

Oferujemy:

  • przyjazną atmosferę i pracę z ludźmi z pasją, w zespole Biura Reklamy TVP,
  • atrakcyjne warunki pracy i system motywacyjny,
  • ciekawe/ambitne zadania, rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji, realizację wyzwań zawodowych w największej telewizji w Polsce, przy nowoczesnych projektach.

Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo.

Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×